گذراندن کلاس های زبان به معنی تسلط شما به زبان نیست. در دنیای امروز فارغ از اینکه شما چه تخصصی دارید یا مشغول به چه کاری هستید. دانستن و تسلط به زبان انگلیسی برای تان الزامی است. اگر تا کنون به دلایل اهمیت زبان انگلیسی در کسب و کار و تجارت تان فکر نکرده اید اما مطمئنا بخاطر ندانستن و یا تسلط کافی نداشتن به زبان انگلیسی دچار چالش های متفاوت شده اید.در ادامه ما به یکسری از دلایل اهمیت زبان انگلیسی در کسب و کار میپردازیم: 

توسعه کسب و کار و تجارت بین الملل با زبان انگلیسی

تسلط به زبان انگلیسی به شما کمک میکند حرفه ی خودتان را به خارج از مرزها توسعه دهید، با شرکت های بین المللی کار کنید یا اگر فریلنسر هستید پروژه های خارجی دریافت کنید. شما با دانش زبان انگلیسی به راحتی میتوانید کار و تخصصتان را به کارفرمایان خارجی معرفی کنید. رایگان تعیین سطح انگلیسی کنید

توسعه کسب و کار با زبان انگلیسی
توسعه کسب و کار با زبان انگلیسی

افزایش مهارت های شغلی و حرفه ای

با تسلط به زبان انگلیسی و زبان تخصصی حرفه تان میتوانید به منابع متعدد آموزشی دسترسی پیدا کنید، از وقایع روز دنیای حرفه ایتان مطلع شوید و دانش و تخصص حرفه ایتان را ارتقا دهید. امروزه دانش مربوط به حرفه ی شما صرفا با تحصیلات آکادمیک کامل نمیشود، شما برای اینکه در حرفه ی تان متخصص شوید و متخصص بمانید باید مدام اطلاعات و دانش خود را به روز کنید و زمانی که تسلط به زبان انگلیسی دارید میتوانید از دامنه ی وسیع اطلاعات و داده استفاده کنید غیر فارسی زبان نهایت استفاده را کنید.

شبکه سازی و ایجاد ارتباطات بین المللی

به کمک زبان انگلیسی میتوانید ارتباطات بین المللی برای خودتان ایجاد کنید، با افراد متخصص حوزه فعالیتتان آشنا شوید و تبادل نظر کنید. همچنین میتوانید از شیوه کسب و کار تخصصی تان در کشورهای دیگر مطلع شوید. اگر شما زبان انگلیسی را به خوبی بدانید میتوانید ارتباطات خود را وسیع کنید. 

اهمیت زبان انگلیسی در کار
شبکه سازی

ارتقای موقعیت شغلی با زبان انگلیسی

امروزه تسلط به زبان انگلیسی و توانایی استفاده آن در محل کار موجب ارتقای موقعیت شغلی و امکان پیشرفت کاری شما میشود. شما را از رقیب های کاری تان متمایز می کند. توانمندی های شما را افزایش میدهد. شما را تبدیل به یک نیروی غیر قابل تغییر می کند.

پیدا کردن موقعیت شغلی خارج از کشور

اگر در فکر کار کردن در بازارهای خارجی و شرکت های بین المللی هستید و رزومه حرفه ای چشم گیری دارید. تسلط به زبان انگلیسی و معرفی خودتان و توانایی تان در مصاحبه ها الزامی است. در اینصورت شما میتوانید کارفرما را تحت تاثیر توانایی تان قرار دهید.

کاندید شدن برای ماموریت های خارج از کشور

زمانی که به زبان انگلیسی مسلط باشید و توانایی استفاده از آن را داشته باشید شما گزینه ی مناسبی برای سفرهای کاری هستید. بسیاری از شرکت ها در مصاحبه ی اول توانمندی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را از شما میپرسند، چرا که این امتیاز خوبی خواهد بود.

زمان این رسیده که با زبان انگلیسی قدم بعدی خود را در کار تان بردارید

در دنیای امروز دانش زبان انگلیسی یکی از توانمندی های حرفه ای محسوب میشود، پس اجازه ندهید که فقدان این توانمندی، جایگاه اجتماعی و حرفه ای را که لیاقتش را دارید از شما بگیرد.

ما دوره ها و آموزش لازم برای شما را آماده کرده ایم فقط کافی است اقدام کنید. ما کنارتان هستیم.