خوب است بدانید یکی از بهترین مهارت ها برای ارتقای فردی و درخشان تر کردن روزمه حرفه ای، یادگیری یک زبان خارجی است. اینکه چه زبانی را برای یادگیری انتخاب کنیم به موارد زیادی بستگی دارد. یکی از این موارد میتواند شغل و تخصص ما باشد.

بررسی کنید که چه زبانی در حرفه و کسب و کار شما مهم و پرکاربرد است. این یکی از راه هایی است که میتواند شما را از سردرگمی انتخاب یک زبان خارجی برای یادگیری نجات دهد. در این مقاله میخواهیم با چند نمونه از مشاغلی آشنا شویم که از یادگیری زبان فرانسوی سود و درآمد کسب میکنند: 

یادگیری زبان فرانسه
شرکت در کلاس فرانسه

کار در شرکت هواپیمایی با یادگیری فرانسه

اگر شما علاقمند هستید در شرکت های هواپیمایی فعالیت کنید. باید بدانید که برای شرکت های هواپیمایی داشتن مهمانداران و کارکنان مسلط به زبان های خارجی مهم است. اینکه شما بتوانید به مسافران به زبان خودشان کمک کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. تسلط به زبان انگلیسی که لازمه ی این حرفه است. اما علاوه بر آن اگر شما مسلط به زبان فرانسوی باشید شما موقعیت های کاری بهتری در شرکت های هواپیمایی مهم پیش رو دارید. همچنین با توجه به این توانمندی تجربه و موفقیت های بهتری را در هر شرکت کسب میکنید. رایگان تعیین سطح فرانسوی بدهید.

شرکت های هواپیمایی
شرکت های هواپیمایی

راهنمای تور و گردشگری

اگر شما فعال در حوزه گردشگری هستید. خصوصا در سطح بین المللی، و به تعامل با ملیت های مختلف علاقه دارید. در نظر داشته باشید دانستن زبان های خارجی علاوه بر زبان انگلیسی برای شما مهم و تا حدودی الزامی است. از آنجایی که دومین زبان پرکاربرد در دنیا بعد از انگلیسی زبان فرانسوی میباشد. همچنین افراد بسیار زیادی به این زبان صحبت میکنند، یادگیری آن میتواند اولین انتخاب شما برای موفقیت شغلی باشد.

رشته های هنری

معمولا زبان فرانسوی در جهان به عنوان زبان هنر و فرهنگ شناخته میشود. شما با یادگیری این زبان به کتاب ها، منابع و شاهکارهای بزرگ هنری دسترسی پیدا میکنید. شما منابع دست اول را مطالعه میکنید و دانش خود را افزایش می دهید. یا با شبکه سازی با افراد فعال در این حوزه و تعامل به این زبان، دیدگاه تان را نسبت به رشته تخصصی خود وسیع تر می کنید.

رشته های هنری
تحصیل در رشته های هنری

زبان فرانسوی در هتلداری 

اگر شما در زمینه هتلداری فعالیت میکنید، حتما به اهمیت دانش زبان های خارجی در محیط کارتان پی برده اید. خصوصا اگر فعال یا علاقمند به کار در یک هتل بین المللی هستید. علاوه بر اهمیت دانش زبان و مهارت ارتباطی با مهمانان خارجی از برای مدیر تان، حتما خود شما نیز متوجه نقش این مهارت در پیشرفت کاری تان شده اید.

با در نظر داشتن اهمیت زبان انگلیسی و نقش آن در ارتباط برقرار کردن با مهمان های خارجی، اگر شما مسلط به زبان فرانسوی باشید و بتوانید با مهمانان تان به زبان فرانسوی ارتباط برقرار کنید قطعا سفرخاطره انگیز تری را برای آنها و موقعیت شغلی بهتری را برای خود رقم می زنید. 

هتلداری
هتلداری

اهمیت زبان فرانسوی

بطور کلی در هر زمینه ای که فعالیت دارید و سرچ قوی و سریع کمک به موقعیت شغلیتان میکند، شما به دانش زبان های خارجی نیاز دارید. فراموش نکنید شما با دانستن یک زبان جدید به منابع وسیعتری از اطلاعات بدون واسطه دسترسی دارید. یادگیری این زبان درهای تازه ای از موفقیت و پیشرفت های شغلی را به روی شما میگشاید.  

ما در لینگار برای شما مسیر یادگیری زبان فرانسه، کلاس های فرانسوی و دستیابی به موقعیت های بهتر شغلی را آماده کرده ایم. برای شروع این مسیر همین حالا تماس بگیرید.